Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Dubbele schijfremmen ' (ID 1564).
De reply is geschreven door Thijsse (UserID 1436) op 2-7-2010 11:52.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
ik kan me herinneren dat ik bij mij de banjobout van de remklauw moest aanpassen. (derbi rempomp en leiding op nsr klauw)
eerst zou die ook niet fatsoenlijk remmen, omdat de nsr in de leiding aansluiting een groef heeft waar de olie door het gat in de banjou bout kan stromen en de leiding van de derbi had dit precies andersom. (dus de groef niet in de leiding maar in de banjobout)
Had ik een groef op de goede hoogte in de banjobout van de nsr gemaakt en toen werkte die wel goed.
ik zeg niet dat dit het is , zoveel weet ik ook niet van remmen , maar als je het toch weer los haalt, misschien even controleren?
aangezien je ook spullen hebt gebruikt die niet bij elkaar horen
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 2-7-2010 om 11:50 uur.
daar heb je wel een punt ja, maar 999 van de 1000 keer zit die groef in het oog, en niet in de bout
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved