Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'DT50MX met andere cilinder (tuned) [Algemene vragen]' (ID 1661).
De reply is geschreven door kpotmake (UserID 17197) op 13-1-2010 20:32.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joel_koningslust
als wij een roterende inlaat monteren wordt de krukas iets aangepast met een schuin randje zodat het mengel iig niet doodspoelt op de krukas

grote nadeel van roterende inlaat tov membraaninlaat, is de flow, de flow van roterende inlaat is in de 1e instantie 10 keer beter als die van een membraan, maar omdat roterende inlaten altijd aan de zijkant gemonteerd zitten, wordt, zoal jij al zegt, het mengsel doodgespoeld. Waardoor je nog steeds een slecht flow overhoud.

nou had ik laatst een plaatje gevonden van een kartblok, waar een roterende inlaat van de achterkant op was gemaakt, dmv een snaar aan de krukas die naar die schijf liep. zal eens proberen of ik hem nog ergens kan vinden. zag er erg mooi uit moet ik zeggen

Voila!



ding heet ital sistem sv21, is helaas bar weinig info over te vinden.

dit kon ik wel vinden: http://www.italsistem.com/sv21-eng.htm

35pk --> 100cc, is toch zeker niet mis voor zoeen luchtgekoeld blokje

edit: watergekoelde versie gevonden, genaamd sv31



Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 13-1-2010 om 20:43 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved