Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'XR600 Supermoto [Algemene vragen]' (ID 1694).
De reply is geschreven door Makrolon (UserID 12626) op 16-9-2009 18:51.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


het feit dat ie gereviseerd moest worden zegt al genoeg. en je wilt niet weten hoe gauw cupjes naar de klote gaan.
Vooral als ie door slijtage gereviseerd moet worden bestaat de kans dat er een stootrand in de pomp zit. Kun je er nieuwe cups inzetten wat je wil, maar één keer voorbij de stootrand en ze zijn weer verrot (bij het ontluchten bijv.)

Dat is de reden dat ik NOOIT de pomp volledig intrap bij de auto want ik heb al 2x zo mn rempomp gesloopt met ontluchten. Bij een motor valt het vaak wel mee maar toch.

[...]


Met stalen leiding geloof ik dat niet zo. In dit geval moet het wel de pomp zijn die zn druk niet behoudt omdat de cups verrot zijn.


Nouja, t gekke was dat hij zn druk wel vasthield. Dus niet dat k m langzaam voelde 'leeglopen' als ik hem ingeknepen hield. vage shit.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved