Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'KX 125 Crosklaar maken [Algemene vragen]' (ID 1664).
De reply is geschreven door Santa Cruz (UserID 18302) op 13-9-2009 20:15.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_owned
[...]


als ik jou was zou ik uit voorzorg gewoon je blok even lostrekken, dan weet je het zeker, kleine moeite, en als alles er gewoon goed uitziet zonder speling enz enz, heb je alleen maar de kosten van een nieuw pakkingssetje. Wat ik wel kan aanraden als het ding lang buiten stilgestaan heeft de keerringen ook te vervangen, omdat deze uitgedroogd kunnen zijn.

Verder vind ik het wel zonde dat je nou in je filterbak hebt gezaagd. Als ik jou was had ik of een andere passende veer gezocht of deze laten reviceren, dan heb je ook geen gezeik met de rijhoogte waardoor je motor veel minder fijn stuurt. Als ik jou was zou ik toch maar een passende veer versieren en een andere filterbak scoren, of deze repareren.

iig veel succes ermee


ok bedankt voor de tips maar ik toch even mijn verhaal doen. Je vind niet op elke hoek van een straat een achterveer en zeker geen die volledig past. Reviseren was ook geen optie want das was duurder dan de veer die ik nu heb. rijhoogte kan enkel beter zijn want met de vorige veer zat ik practisch met spatbord tegen mn achterwiel.

wat is er nu erg om in die filterbak te zagen?

hij lekt nergens olie dus keeringen zijn in orde.
blok moet binnenkort tog oven voor nieuwe zuiger.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved