Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Opknappen GPR. [Algemene vragen]' (ID 1349).
De reply is geschreven door 2SLOW4ME (UserID 16112) op 26-6-2009 15:48.
Ach, misschien duikt het beest wel weer op van de week. ik hoop het iig! Maar geef het zelf weinig kans.
Ben net ff aant klooie geweest, tot dat mn camera geheugen vol was. Nu maar ff pauze, foto's droppen, pannekoeken maken en straks weer verder
.

Nieuw tandwiel, was al zwart gespoten. Vervangen omdat de dealer de vorige keer zij dat het tandwiel op was... Ook meteen de gaten verder opgeboord naar M10. Aangezien er tot 2 keer toe als een bout dol is gedraaid door mij, en dus van M6, naar M8 naar M10 is getapt :Y: .

Lekke keerring. Waarschijnlijk door mijn fijne montage met hamer en schroevendraaier :<>: .

Ook maar nieuw vtw, helaas verkeerde besteld, zat 13 op, nu 12/52 terwijl ik al rete veel overtoeren had :X: . Nja, zal nu wel trekken als een dolle neger.


Schroef er in gedraaid, beetje lopen trekken, uiteindelijk gewoon een platte schroevendraaier er tussen gestouwt en er uit gewipt.

Beschadiging buitenrand van het deel waar de keerring in zat.

Ook de oliepomp er maar af gerukt. Ga zelf mengen. Weet iemand of ik nu zo dat plaatje er af kan trekken of moet ik echt het carter deksel er af halen om dat witte tandwieltje er uit te halen?
Die zwarte plek was trouwens van een keer dat ik de 2 ringen van de oliepomp en waterpomp tandwielen was vergeten.. Had het uiteinde van de krukas geen ruimte genoeg en boorde die zichzelf dus fijn ff een paar mm in mn carter.. (ik maar denken van "wat loopt hij toch moeilijk!!"
*iemand nog een tip wat ik met de nieuwe keerring kan doen ter voorzorg? Beetje lock tite (hoe schreef je dat ook alweer..) of kit aan de zijkanten?
Dit bericht is gewijzigd door 2SLOW4ME op 26-6-2009 om 15:52 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved