Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Derbi GPR - XEROXreplica [Algemene vragen]' (ID 1256).
De reply is geschreven door Niek de Wildt (UserID 13667) op 10-2-2009 18:33.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
En dan uit eindelijk, over die poortbreedte, helaas kom ik niet met de schuifmaat in mijn cilinder 
ik zal binnenkort wel mijn poortmapje even om de zuiger rollen en meten
Nee, dat weet ik wel, maar je kan hem er gewoon recht boven houden en dan goed inschatten of even verlengen met een metalen stripje met plakband (de maat is maar even voor het idee)
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
spoelpoorten heb ik gewoon geflowd, en opgehoogd. later worden ze misschien nog wat naar onder gehaald
(voor een grotere doorlaat.)
Maar in theorie zou dit wel eens beter kunnen zijn 
Hiermee bedoel je neem ik aan dat je hem nog wat omlaag vijlt?
Dus niet een afdraaien ofzo?
Dit laatste raad ik je iig niet aan, dit is een mooie timing
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
en het bewerken heb ik gedaan met:
-vijlen (zoet)
-Aldi modelbouwdremel (12 volt, dus heb je geen reet aan, enkel makkelijk met afwerken) maar het leuke was dat er frees en diamant kopjes bij zaten (a)
-schuurpapier 
Dus niet met professioneel gereedschap, roeien met de riemen die we hebben hea
afschuining in de uitlaatpoort heb ik trouwens ook ngo gemaakt
Ik ken het, maar vaak krijg je op die manier wel meer feeling in de handeling en is het dus zo slecht nog niet.
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 10-2-2009 om 18:36 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved