Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Henk-88 (UserID 4824) op 20-1-2009 16:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
ik zou die cilinder volledig membraan gestuurd maken, dan kun je een vulblokje onder je cilinder schroeven, dat is veel simpeler dan drijfstangen inkorten


Enige schroefbare vulblokje dat ik ken is die in plaats van het membraan komt..

Om meer carterdruk te krijgen zou ik het liever als eerste zoeken in het opvullen van de krukas en evt een groter membraanblokje fixen.

Het verhaal dat de drijfstang te lang of te zwaar is om boven de 15k te kunnen draaien, laat ik ff los. Voor de juistheid van dat verhaal kan ik niet meer instaan. Misschien is het waar maar misschien ook niet, ik weet het niet op dit moment.



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
dit zou niet veel oplossen denk ik. en ik zal vanavond even posten hoe de zuigerveerslotjes nu uitkomen.



Ben benieuwd, dit is mijn situatie (potloodstreepjes op zuiger komen overeen met de positie van de zuigerveerslotjes):




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved