Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door crossgek (UserID 7636) op 29-12-2008 18:01.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BSTS
als je een korte drijfstang hebt word de kantel hoek een stuk groter.
beetje lastig uit te leggen, maar dat heeft niks met 40k te maken oid.


ik weet precies wat er gebeurd als je een kortere drijfstand monteerd.

oa je secundaire deel van de translerende kracht zal iets erger worden.


ik snap niet dat je een sprinter op wilt bouwen en dan voor minimale slijtage wilt gaan.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
De tsx-drijfstang zal bij toerentallen boven de 15k breken volgens iemand die ik ken en die 10 jaar lang tsx-en getuned heeft.
Een kortere drijfstang kan meer rpm aan.


kwam deze ook nog tegen.
zelfs wegens betrouwbaarheidsredenen is een korte drijfstang blijkbaar een voordeel..

Dit bericht is gewijzigd door crossgek op 29-12-2008 om 18:04 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved