Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Henk-88 (UserID 4824) op 27-12-2008 3:07.
Hmm nu ik mijn cilinder in m'n hand houd, schiet mij weer te binnen dat mijn tuner er meestal een plaat van ongeveer 5mm onderschoof en de bovenkant afdraaide en dat is bij deze niet gebeurd.. het blijft spannend..
Mars was hier net en die kon zich herinneren dat de tsx-tuner de spoelers zowiezo te ruim vond (scheelt ook weer in carterdruk btw).. het ligt voor mij dus eerder voor de hand om de spoelers te gaan verkleinen i.p.v. de carters uitruimen, mja wat een werk
.
Ik zit met hetzelfde als jij (carter sluit ook niet aan op de spoelers) en ik zet 'm eerst gewoon op het carter en dan kijken wat 'ie doet. Daarna beetje van carter af en weer kijken en zo steeds een stukje verder tot het minder gaat lopen.. en dan een ander carter pakken en het dan op de beste manier bijwerken.
Carterdruk is een belangrijke medespeler in het naar boven (door de spoelers en spoelpoorten) stuwen van het mengsel.
Zet niet gelijk te enthousiast je vijl in het carter totdat het voor het oog leuk lijkt (aan te sluiten) maar doe het stapje voor stapje.
Dat kan tot betere resultaten leiden.
Net de inlaatpoortbreedte ook ff opgemeten en die is op het breedste punt ong. 28,5 mm. Uitlaatpoort ong. 31,5mm (beide vanaf poortmapje gemeten).
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved