Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'Suzuki sprinter' (ID 1124).
De reply is geschreven door Henk-88 (UserID 4824) op 8-12-2008 18:03.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Christian-tsx
uitgedraaid. daar nog meer over weten? ik zal er nog een paar foto's van maken.
ik dacht trouwens dat je een 50cc extremist was. wat doe je dan met 70cc
maar ik zal zo snel mogelijk even een poortmap maken en inscannen.
ik ben nog bezig met een nsr op te knappen, zodra deze klaar is (eind deze week denk ik) dan gaat m'n suzukiblok uit elkaar en ga ik de carters aanpassen aan m'n cilinder.
oja, nog wat, m'n inlaatpoort is 21mm. VHS adviseerde me een carburateur van 16-24mm te nemen.
ik wil m'n 24mm die er op zat weer gebruiken. maar heeft dit zin aangezien de inlaat maar 21mm is?
Door mijn 50cc-extremisme heb ik de getunede 70cc nog steeds niet uitgebprobeerd
Je kop ziet er niet erg gevlakt uit.. dus ik dacht van tja.. uitdraaien.. waar moet dat dan heen met de compressie en shit? Weet je wat je compressieverhouding nu gaat zijn?
Mijn inlaatpoorten (van m'n 50cc-cilinders) zijn 21mm en het loopt tot dusverre lekkerder met de mikuni-16 dan met de 21PHBG..dusja..
Zet eerst de 24mm er op.. mss is die lekker af te stellen..
Maar op zich zou ik gaan voor een mooie 21mm omdat die 'optimaler' aansluit op je doorlaat.
Ik zie al wel enigszins verschil.. maar ik wacht ff je poortmap af :P

Dit bericht is gewijzigd door Henk-88 op 8-12-2008 om 23:54 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved