Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'MT8 Tunen' (ID 1128).
De reply is geschreven door ikkejw (UserID 9762) op 13-5-2008 18:01.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ricardo
helemaal tunen wel über maar zonder tunen kan je ze ook al t*ringhard late lope de 140/150 moet te hale zijn..



fabriekscilinders voor honda halen dat nooit

deze uitlaatpoort heeft een BMEP van nog geen 5 bar, daar kun je misschien net 10 pk mee halen.

zo'n cilinder komt aan zen vermogen door de cc's, maar over poorttiming hebben ze verder niet nagedacht.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sypie_Honda
ik zou de cilinder 1 mm ophogen. komen je timingen redelijk hoog uit, ze zijn nu wat aan de lage kant.
de blowdown is mooi voor een crosser.

die inlaat poort kan je wel helemaal tot onderaan door trekken. dat kleine stukje hemd doet helemaal niks meer. en die booster moet je op deze breedte houden. dat onderste gedeelte van de paddestoel kan je wel een groot stuk breder maken.

grote kans dat NSR membraan zo past. anders even met wigje monteren. membraanstops er af halen zou ik niet doen. dan kunnen je kleppen te ver buigen en afknappen.



ophogen had ik nog niet over nagedacht, ik zal vanavond eens kijken hoe de timingen dan uitkomen.

zou het trouwens veel uitmaken als de blowdown BMEP veel hoger ligt dan de andere BMEPs? ik neem aan dat alles ongeveer gelijk moet zijn voor maximum vermogen.




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved