Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Project Topic in het onderwerp 'NSR50RR [Algemene vragen]' (ID 972).
De reply is geschreven door Frysk (UserID 6584) op 21-1-2008 21:16.

Tsja het is gewoon simpel,

Wil je koppel --> Honda 80cc 'trekkerblok
Wil je toeren --> Am6 toerenjanker

ik zou persoonlijk voor het Honda blok kiezen omdat die gewoon facking goedkoop op te voeren zijn.

Ga maar na

Gaar NS1 blokje --> 80,-
Revicatie --> 70/80,-
Cilinder opboren --> 30,-
CR125 zuiger --> 82,50
30mm vlakschuifje --> 60,-
opmaat pijpje --> Zelf maken (leuke hobby )
Binnenrotor ontsteking --> 120,- 2e hands
Zelf tunen.
Krukas kun je gewoon houden bij honda (zijn stevige logge dingen), eventueel voor de sprint een 50cc krukas in leggen met een gedraaide bus.. (word vaker gedaan)
---------------------
450,-


Prijzen bij Am6
Gaar Am6 blokje --> 80,-
Revicatie --> 65,-
MHR80 TEAM kopen --> 365,-
30mm vlakschuifje --> 60,-
Binnenrotor ontsteking --> 120,- 2e hands
opmaat --> zelf maken
Malossi krukas --> 320,-
zelf tunen
---------------
1010,- ongeveer

En als het goed gebeurd denk ik eigenlijk ook nog wel dat je nog wel kans maakt met een Honda... probleem alleen je hebt meer CC's dan toegestaan..





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Rick-mtx-SH
maak der wat moois van,
en maak het af
ik denk trouwens wel dat een beetje politie man echt wel ziet dat het Geen bromframe is.



2x benk aangehouden en framenummer gecontroleerd.. (met mijn NS1!)
niks opgemerkt

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-1-2008 om 21:17 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 21-1-2008 om 21:20 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved