Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'TSX-racer' (ID 16).
De reply is geschreven door koosTSX (UserID 5724) op 28-11-2005 17:55.
Quote:
Mijn NS1-wiel staat in het midden en mijn tandwiel staat ong. 4 tot 8 mm te ver naar links; bij jou zal dat dus wel meer zijn nu je achterwiel te ver naar links zit als ik het goed begrijp. Als ik mazzel heb, hoef ik de velg (daar waar het tandwiel op zit) niet af te laten draaien maar kan ik volstaan met het plaatsen van een 'blind' tandwiel (verkrijgbaar in de cross-wereld) waaraan ik dan aan de binnenkant daarvan het tandwiel van de NS1 weer plaats als een soort tandwielkrans. Als je je tandwielen niet goed in lijn zet, trek je je ketting steeds aan gort. (edit: en het kost ook sloten vermogen..) Verzin er wat op dus
Dit beantwoordt gelijk je vraag onderaan... als een MTX-tandwiel of iets anders dat goedkoop tweedehands te krijgen is niet past, scoor dan een blind tandwiel en zonder tandjes, gewoon een schijf dus (waar op maat de gaten voor je NS1-velg in geboord worden) zet dat op je velg en plak aan de binnenkant daarvan een tandwiel naar eigen keuze. Dan staan je tandwielen al iets meer in lijn iig.
Als de balhoofdspen even lang (of iets langer) is dan je TSX-balhoofdspen dan is er waarschijnlijk een betere oplossing dan het overzetten van de balhoofdspen. Laat 't maar ff weten.
edit: je tsx ziet er gaaf uit zo, maar euhhh zwart frame zou 'm nog mooier staan denk ik....
hmm, maar zijn er dan eigenlijk geen tandwielen zonder gaten onzo ering? zodat je die er zelf op maat in kan maken?
ik snap dat nut niet helemaal van zon blinde schijf eigenlijk..
En de kleuren van mn tsx weet ik nog niet wat ie gaat worden. Als straks alles af is komt er een sm spatbordje, voorkapje, stuur, handkappen en al die shit op.. Owja er er komt een 50 snel op met 12 mm carb en ori uitlaat
De kleuren worden waarschijnlijk de blauw die ik nu heb, met een oranje frame en oranje wielen ofzo.
Maaroed, eerst maar is zorgen dat die ns1 velgen erin komen en die ktm vork 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved