Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp '125cc MB' (ID 4555).
De reply is geschreven door Derbi-Olaf (UserID 13836) op 25-8-2009 22:28.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
Geheimpje verklappen: voor dit soort uitlaten (dus hoogtoerig, smalle powerband, grote max dia en smalle tailpijp, wat zorgt voor een hele stijle eindconus) kijk ik het dubbele eindconus ontwerp gewoon af van de Pro race uitlaat.
Ik heb dus adhv de pro race maten getracht de formules op te stellen die zei hebben gebruikt voor de eindconus die ik dan vervolgens kan gebruiken om een soortgelijke reflectieconus te ontwerpen voor een compleet andere uitlaat.
(bij motorcross pijpen heb ik zelf ideen/formules die ik gebruik voor dubbele eindconus ontwerpen)
Dit bericht is gewijzigd door Niek de Wildt op 25-8-2009 om 22:19 uur.
oké, kijk altijd handig om te weten 
en zou je mij wat kunnen zeggen over de hoeken van de spoelers , wat mij iig bijstaat is hoofdspoelers laag richtin inlaatpoort, en de boostpoort hoog zodat het botst met de stroom die uit je spoelers komt, om vervolgens recht in de "verbrandingsruimte" te belanden
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved