Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Gallery in het onderwerp 'JeveeHa's Puch' (ID 4571).
De reply is geschreven door JeVeeHa (UserID 18003) op 25-2-2009 23:58.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Niek de Wildt
[...]
8pk.
ik rij 110 met 10pk met setup:
-polini 65cc membraam cilinderkit, bewerkt.
-65cc hoge drukkop, bewerkt.
-dellorto 21mm carburateur met goed powerfilter
-malossi mhr racing membraan verhogings spruitstuk voor 4 kleps.
-4 kleps carbon membraan.
-puch carters volledig bewerkt.
-volle krukas.
-secundair tandwiel verstevigd
-race koppeling / bewerkt 7500-8000 toeren afgesteld.
-koppelingshuis verstevigd
-hpi ontsteking (of origineel met interne bobine en afgedraaid vliegwiel en sterkere contactpunt veer)
-betere lagers.
-betere keerringen.
10pk 110km/pu op een puch...
wel de Z-one dus std steviger: frame, achterbrug, voorvork, remmen en volgens mij ook veren
Netjes. Mijn volledige setup:
-70cc K-star, uitlaatpoort licht bewerkt, inlaat van de zuiger ook
-70cc Hogedrukkop
-65cc polini membraam, JW zelfgebakken 18mm Spruitstuk
-18mm dell'ortho carb. met TwinAir filter
-Dmp krukas - moet nog opgevuld worden
-Carters aangepast op spoelers cilinder, verder orineel
-Race koppeling, van 88 naar 66 gram p/s. (wss. nog te weinig)
-Orginele ontsteking (van plan om vliegwiel nog af te draaien)
-80cc Homoet uitlaat omgelast (echte toerenbeuker)
-SKF lagers
-Betere keerringen
Ik mis nog je uitlaat.?
Wat zou ik nog zelf (dus zonder andere onderdelen) kunnen doen?
Dit bericht is gewijzigd door JeVeeHa op 25-2-2009 om 23:59 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved