Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Andere benzinetank op Honda NS1' (ID 38266).
De reply is geschreven door Travel Fast (UserID 9251) op 3-8-2006 19:36.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: erwin fs1
staat hij wel goed afgesteld?? soms staat een brommer aardig rijk maar dan merk je het niet
Dat zit wel goed, hij heeft een stevige powerband van 5000/6000 rpm t/m 11500 rpm, en loopt in een keer goed naar zijn top, door alle versnellingen heen. Sproeier is groter dan bij de oude NS1, maar er ligt ook een 110cc cil. op. Daarbij is er verschil tussen 110 en 125 sproeier kwa verbruik. en het belangrijkste mijn bougie is mooi koffie bruin. Vroeger gebruikte ik wel splitfire bougie, maar daar ben ik nu van terug gekomen (lekkere NGK race bougie
)
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
[...]
wat denk je, met een ori ns1 uitlaat komt de ns1 cilinder redelijk tot zijn trekken en heb je dus een fijne verbranding.
met je 110cc niet , en dat kost ook brandstof..
korste klap is gewoon je 74cc ns1 cilinder der weer opleggen en je bent zeker..
Ga dit toch even uitproberen, sproeiers op voorraad(80t/145 op lopend per 3)
, nieuwe pakkingen. Ik ga efe aan de slag.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved