Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Andere benzinetank op Honda NS1' (ID 38266).
De reply is geschreven door Red-dragon (UserID 10334) op 3-8-2006 18:44.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Travel Fast
[...]



Nee, mijn NS1 staat op (nieuwe) brommerkenteken (met framenummers + NL keur van een NSR). Dit omdat ik elke dag dwars door de utrecht ga.
Ik vermoed dat het ook daar inzit. Elke keer opnieuwe optrekken kost denk ik meer bezine, dan lange rechten stukken blazen.

Een politie agent zei pas tegen mijn: "er komt bijna pure bezine uit mijn uitlaat, als je weg trekt". Nu is het bij tweetak verbranding inderdaad zo dat er klein beetje bezine verdwijnt in de uitlaat (na ieder slag). Ik zou daar eigelijk een oplossing voor moeten hebben, ik denk dat ik daar behoorlijk wat kan besparen, alleen hoe? (het zit dus in de timing van de uitlaatpoort bij die 110cc).

Zou terug gaan naar ori 74cc een oplossing kunnen zijn (zal een betere timing hebben dan een MBX cilinder). Ik weet dat dit heel weinig snelheid (op zijn top) scheeld.
Als een 74cc en 110cc mbx bijna niks scheelt zou ik die 74 erop zetten, dan rijd je wat zuiniger..


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved