Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Problemen HZ Bromshop Hoorn' (ID 34283).
De reply is geschreven door aprilia rs 50 girl (UserID 4986) op 10-1-2006 23:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird
[...]



ik ben in het begin (zoals je kan zien) alrtijd vriendelijkg eweest.

de eerste onvriendelijke mail kwam nadat ze op die twee mails ervoor (die wel vriendelijk waren) niet reageerden (telkens een paar agen gewacht ertussen)


wat zou jij dan dien? Juist, een beetje opdringerig gaan doen, en hpen dat ze dan WEL terugmailen...

en dat werkte

en idd ik stoorde mij enorm an hun taal. Maar ik ga niet beginnen met annuleren. Dat ozu alleen maar nog meer probs hebben opgeleverd.

als ze niet eens hun gewone bestellingen kunnen opzoeken en controleren, hoe zouden ze dan geld terugstorten :s


jij stoorde je aan hun taal gedoe? leer eerst zelf is typen jou mails zitten ook vol fouten.

en ja nu kun je heel kinderachtig zeggen van jij typt ook geen goed abn, maar k zit niet te fucke op andere.

en heel kinderachtig hoe je hun behandeld.
als je niet tevreden bent over de snelheid van hun antwoorden.
waarom bel je ze dan niet? (blijven bellen ja) 0229-247676
of vind je dat weer te duur?

beetje respect voor mensen die hard hun best doen om een zaak draaiend te houden.

bestel anders voortaan lekker in belgi?

Altijd wat met jullie belgen had vorge x ook zo een zeikerd als jou
wou een nieuwe cilinder die getuned moest worden en dat moest allemaal zo snel mogelijk gebeuren enz enz enz.
maar betalen ho maar. had ie spulle gestuurd tervergoeding
schiet je dus ook weinig mee op maar oke
en de rest van het geld bijv tuningskosten verzendkosten enz
dat betalen? ho maar! maar k moest maar opschieten en waar kwam het op neer, ja je raad het al ik heb dus uiteindelijk voor jan met de korte pet alles laten doen omdat zo een verdomde belg uiteindelijk niet wou betalen..

nou heel zielig voor je.. mag hopen dat je spullen niet aankomen en dat je je geld kwijt ben.
zal je leren een beetje respect te tonen.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved