Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Problemen HZ Bromshop Hoorn' (ID 34283).
De reply is geschreven door ironbird (UserID 4756) op 10-1-2006 22:25.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gideon
[...]


heb niet alles gelezen, maar wat ik hier wel uit kan opmaken, is dat jij iig niet beleefd bent gebleven, hoe lang ze je ook laten wachten etc. altijd beleefd blijven, dat werkt het beste, en je gaat ook dreigen met politie e.d.


btw wat voor kutwinkel is dat, die infantiele mensen daar kunnen niet eens normaal nederlands? bedrach, onderdellen, gestord, VOUD.

damn, als je zulke mailtjes krijgt, dan trek je toch gelijk je bestelling in?




ik ben in het begin (zoals je kan zien) alrtijd vriendelijkg eweest.

de eerste onvriendelijke mail kwam nadat ze op die twee mails ervoor (die wel vriendelijk waren) niet reageerden (telkens een paar agen gewacht ertussen)


wat zou jij dan dien? Juist, een beetje opdringerig gaan doen, en hpen dat ze dan WEL terugmailen...

en dat werkte

en idd ik stoorde mij enorm an hun taal. Maar ik ga niet beginnen met annuleren. Dat ozu alleen maar nog meer probs hebben opgeleverd.

als ze niet eens hun gewone bestellingen kunnen opzoeken en controleren, hoe zouden ze dan geld terugstorten :s


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved