Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp '"kleine vragen" topic deel 6' (ID 33474).
De reply is geschreven door Henk-88 (UserID 4824) op 10-1-2006 14:10.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jellerrr
[...]

Jah, ik d8 zelf ook al dat dat het misschien zou zijn, maar op m'n spruitstuk zit ook een aansluiting voor m'n oliepompje, en die is wel afgesloten. Dus een beetje raar dat er een aansluiting op zowel spruitstuk als carb zitten dan toch? Ik dacht misschien is het een overloopding, maar die zit onder ook al, en dan krijg je weer hetzelfde, waarom zouden er 2 op zitten?

[...]


Omdat m'n brommer gewoon blijft lopen als ik luchtschroef helemaal dichtdraai..

Dit bericht is gewijzigd door jellerrr op 10-1-2006 om 13:53 uur.





Het zou de vlotterkamer-ontluchting kunnen zijn; zet er een slangetje op en blaas daar eens door en kijk/voel (als je de vlotterbak eraf hebt) waar de lucht uitkomt (met een klein veertje/pluisje oid).
Ontluchting moet je houden natuurlijk.
En als je daardoor de deo in je vlotterkamer spuit, zal het blok daar wel op reageren denk ik.

edit: TSX-en lekken meestal doordat de flens van de carburateur steeds kromtrekt. Hou de flens tegen een stuk vlak glas en kijk of hij krom staat. Is da zo dan niet bijbuigen (want het breekt op den duur) maar weer vlakvijlen.

Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 10-1-2006 om 14:19 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved