Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Na brommer?- Auto' (ID 34059).
De reply is geschreven door superior mt7 (UserID 1880) op 2-1-2006 13:38.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
dat olieverbruik en die km stand zou ik me niet zon zorgen over maken.
maar dan wel grondig reviseren eerst.met nieuwe zuigerveren,klepseals,keeringen,kleppen inslijpen en nieuwe koppaking en nieuwe lagers kom je al een heel eind.
t voordeel van een wagen op leeftijd waar er zat van zijn gemaakt is dat de onderdelen voor weinig aan te komen zijn.
wel eerst de boring van de cilinders opmaten,of die niet onkant is(ovaal),en geen dikke slijtrand.
als je dat allemaal in eigen beheer doet,en je hebt de juiste tools hoeft dat ook niet alles te kosten.
maar zoals je zegt,als je een eventuele motorschade niet financieel op kunt vangen,moet je er zeker niet aan beginnen.
uh integra blok in crx: pas alsjeblijft je remmen aan,maar vooral t onderstel(vering,stabilisators) en goeje banden.
vin t fantastische autos die crx'en,maar die wegligging suckt echt.
is gewoon een kanon op wielen.
leuk dat je ook van crxen houd 
maar ik ben het niet met je eens dat je zegt slechte wegligging, want crxen staan juist bekend om hun goede wegligging en vermogen.
Daarbij komt ook dat ik een VTEC crx heb, deze hebben dus echt loeisterker remmen, en zijn ook in veel opzichtin stabieler uitgevoerd dan een gewone crx. ze wegen ook niks voor niks stuk meer, 1010 kilo met 160 pk
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved