Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'nsr 125 ac' (ID 32161).
De reply is geschreven door dt50rcrosser (UserID 8376) op 18-11-2005 12:00.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kietel Tuning
[...]


Dat klopt niet helemaal hoe hoger de bedrijfstemperatuur van een motor hoe meer rendement je uit een motor kan halen. Lc zorgt gewoon voor een betere koeling rond om de hele cilinder en daardoor zou je verder kunnen gaan met tunen en zou een lc sneller moeten zijn dan een ac.

Dit bericht is gewijzigd door Kietel Tuning op 18-11-2005 om 10:30 uur.



klopt idd.. door de beter verdeelde koeling kan je met alles net ff wat verder gaan (met minder risico. op vastlopen of warmlopen)met tunen.

maar ik blijf erbij dat je uit een ongetunende ac meer vermogen kan halen dan uit een ongetunende lc..

en aangezien ik een naked aan het bouwen ben ziet het er (zoals velen al zeggen) een stuk beter uit dan een lc op een naked..

het probleem is alleen dat het allemaal net niet past...
me 110cc en 125cc passen allebeide net niet in het framen..
ik heb daarom bij allebei de koppen het (kop)bevestigingspunt weg moeten flexen. en ik heb twee van de drie ophangpunten weg moeten halen..

ik krijg nou alleen problemen met me koeling verwacht ik. dus heb ik wat windhappers moeten maken... daar kom ik denk ik niet onderuit. of idd een fan derop.. maar ik zou niet weten waar.?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved