Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'puch cilinders ....' (ID 32832).
De reply is geschreven door puch_master (UserID 4006) op 25-10-2005 19:27.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: celica
ik ben vandaag (eindelijk maar toch) bezig gegaan met mn puchje, die al een jaar op revisie stond te wachten. nu heb ik 3 originele cilinders, en een 50 snel. maar op die 3 originele staan aan de bovenkant verschillende nummers, 11,22 en 33..... wat betekend dit?
nu heb ik bij geen van de cilinders goeie compressie, en nummer 33 word uitgehoond, zodat hij weer helemaal mooi rond word, maar kan het zijn dat hij nu zo weinig compressie heeft omdat de zuigerveren (nieu) niet goed zijn ingesleten en/of de cilinder een beetje ovaal is?
en de 3e vraag: wat is het verschil tussen nieuw en oud type puch cilinder. kep ooit ook een cilinder gehad van een puch met open spoelpoorten (dus geen cilinderwand ertussen) en een vierkante inlaat. is dat het oude type? en welke is beter? nieuw of oud?
alvast bedankt
je eerste vraag heb ik geen antwoord op.
je tweede vraag kan ook zijn dat je koppakking lek is of idd zoals je al zegt je zuiger(veren) niet goed.
je derde vraag vind ik een beetje vaag gesteld maar er zal niet veel prestatie verschil zijn in het nieuwe of oude type puch cil.
orri = orri = sloom 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved