Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Pro Forum in het onderwerp 'roterende inlaat' (ID 32171).
De reply is geschreven door PraatPaal (UserID 3642) op 10-10-2005 22:14.

ik zit zo even na te denke over die roterende inlaat, en bedenk me zo de overbrengen gaat lastig worden.
Want als je als voorbeeld een poeli met snaartje van je ontsteking af naar een nieuwe was wilt maken, komt deze dwars op je cilinder te staan

zo dus ongeveer:


dan doe ik het nu heel extern dus, ik weet niet oft bij die derbi ook zo was , jij hebt een plaatje in je hoofd ik niet.

en als je naar bijvoorbeeld een naar een roterend FS1 blok kijkt zit alles heel intern:


van www.fs1.nl

daarbij zit de inlaat direkt op de krukas en heb je dus een soort van carterinlaat op de zijkant en zit de carberateur in het blok,daarvan zijn ookwel plaatjes te vinden.
nog denk ik dat het niet zomaar op een blok te maken is omdat je ernstig zit met de druk, zoals lude zecht , dat zal niet winstgevend zijn maar als project heel leuk.
[edit: ] en je ziet daar ook dat er ook nog gebruik word gemaakt van een membraam voor opvangen van tegendruk (neem ik aan)[/edit ]

je moet denk even aan de hand van een aantal voorbeelden gaan bedenken of je het intern wil gan doen, wat dan lastig word omdat je ook allen af moet gaan sluiten van blokolie, bijeen Lc blok heb je de waterpomp en ontsteking tegen maar de waterpomp heeft wel mooie uitgaande as en daar loopt geen olie door.
de ontsteking is het zelfde verhaal maar dan zit je denk ik al te ver uit je blok

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 10-10-2005 om 22:16 uur.

Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 10-10-2005 om 22:17 uur.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved