Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'waar laten tunen' (ID 5124).
De reply is geschreven door NSR RULEZZ (UserID 571) op 18-8-2002?15:28.
Tarieven Cilinderpreparatie
35,- poetsen/schoonmaken/afwerken, bevels aanbrengen en cilinderhemd tunen.
50,- is bovenstaande inclusief tunen uitlaatpoort/uitlaatpoorttiming
62,50- is al bovenstaande inclusief tunen spoelpoorttiming
75,- is al bovenstaande, maar dan timing ook aangepast met behulp van aanpassen zuiger. Dat wil zeggen dat er niet met voetpakkingen gerotzooid hoeft te worden, de afstand die het mengsel moet afleggen dus gelijk blijft en de timing nauwkeuriger kan worden aangepast. Verder kunnen ook aanpassingen aan de zuiger worden gedaan die niet direct met de timing te maken hebben (maar bijv met de overflow).
87,50- is al bovenstaande inclusief aanpassen cilinderkop/verbrandingskamer. Voor 175,- kan/zal overigens ook de bollingsradius van zuiger en squish rand aangepast worden naar wens.
115,- replica van de cilinders die Jo?l en Ivo gebruikten op de klaaswaal-meeting.
Aanbrengen van fluitpoorten (extra uitlaatpoortjes) 20,- per stuk.
Sealen van cilinders:
Voor 170,- Euro wordt je cilinder voorzien van een nieuwe keiharde nicasil wand. Dit besteden wij uit aan Hof, die bekend staat als de beste nicasil specialist van Nederland. De nieuwe wand is vaak mooier dan orgineel en met nauwkeurige racepassing uitgevoerd.
Tarieven Carterspreparatie
35,- Aanpassen interne flow, intern oppervlak en aansluiten van carters op spoelgangen.
70,- Al bovenstaande, maar dan extremer en nauwkeuriger. Aan inlaatkant worden extra aanpassingen verricht onder andere door het gebruik van devcon/vloeibaar metaal. Dit wordt ook toegepast om de interne flow nog extremer te kunnen tunen en tot een ideale karterdruk te komen.
dit is alleen voor scooters d8 ik maar bij brommers zal het wel net zo duur zijn
[URL[t]]http://www.is-tuning.nl/html/index.html[/t]BRON[/URL]
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved