Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 30-8-2005 20:36.

vandaag na de 3e keer eindelijk smutzkanone goedgekeurd voor apk.
na 1e keuring was die ilegale shit allemaal niet goed.
had de dubbele koplampen en de spoorverbreders al verwijderd.
maar de toeter gaf de verkeerde toon,bij de uitlaat zat lek,verstralers mochten er niet op als ze niet aangesloten waren,draagarm kogels hadden teveel speling en een fussee kogel met een beetje speling.

allemaal geflexd en 2 2ehanse draagarmen eronder.

bij de 2e keruring hadden nog steeds de draagarmkogels teveel speling.
bleek dus dat ze niet wisten dat er een veer onder zit en dat ie juist speling moet hebben.
vandaag bi j3e keer dus wel goedgekeurd.

alleen zondag ging mn oliedruklampje branden.
ik meteen stoppen.olie peilen,bleek t pijl helemaal onder aan de stol te zitten.
check controll is niet gaan branden en had ook nog pas gepeild,toen was t nog goed.
meteen hoop olie bij geflikkerd,maar zodra de olie op temp komt gaat t lampje weer aan.
als t goed is hebben ze vandaag de druk gemeten,dus dan weet ik morgen meer,os er echt schade is,of de druksensor gewoon gaar.

ben nou begonnen met onderdelen bij elkaar sprokkelen voor operatie smutzkanone zwei(project slikheks).
komen waarschijnlijk 6 gsx600 gaskleppen op.
2 turbos en een standalone motormanagement.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved