Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door [RRT] Lost-P (UserID 3712) op 20-5-2005 13:35.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P

[...]


hmmm, dat is denk k wel interessant!
maarja, eerst maar even "simpel" een kleine turbo erop goed werkend zien te krijgen, dan kan ik altijd nog kijken of er meer aangepast gaat worden

Edit: Dan ga k eerst maar eens uitzoeken OF er verschillende diktes koppakking te krijgen zijn voor mn blok.
En dan hoeveel de compressie naar beneden moet, heb je hier nog eventuele formules voor? of is dit gewoon inschatten?

Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 22-4-2005 10:36



om hier nog even op terug te komen
cil.kop ophogen dmv dikkere koppakking gaat dus niet werken, aangezien die maar tot een hele kleine overmaat gaan...

Dus ik zat te denken... is het niet te doen, om een koppakking te nemen, en daar een vulplaat tussen, en dan weer een koppakking? (enige "probleem" is dan om te zorgen dat die vulplaat 100% recht/vlak is, maar heb hier zat metaal bewerkingsbedrijfjes in de buurt, dus dat moet geen probleem zijn)
Zit dan alleen wel met probleem van wat voor materiaal? (zat te denken aan koper(legering) oid? aangezien ze daarvan wel eens gebruik maken in de dragracing wereld?

oow, en ik zat nog ns ff te denken, er zit nu gewoon een 8klepper cilinderkop op... miss. een leuk idee om daar een 16 klepper cil.kop op te zetten?...


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved