Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door bart de schakelgek (UserID 1161) op 26-4-2005 16:56.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage
[...]
2 liter E cih blok.
2,2 en 2,4 blok idem. [uit record/omega e.d.]
2.0E: 110Pk/5400 omw/min. en 162Nm/3400 omw/min.
2.2E: 115Pk/4800 omw/min. en 182Nm/2600 omw/min.
2.4E: 125Pk/4800 omw/min. en 195Nm/2500 omw/min.
let er bij de 2,4 wel op dat je gewoon je 2 liter vliegwiel kan gebruiken. [bij voorkeur van 2,2 ivm oppervlakte] en VERGEET NIET goede pasbouten te laten maken...
weet btw niet of inlaatspruitstuk van 2,4 bij jou zo onder de kap past ivm hoogte, maar inkorten steld ook niet bijzonder veel voor als je goed kan lassen. [is wel gietalu dus valt wel tegen als je geen prof bent
]
en anders frezen we er eentje
maar euhm uit welke auto kan ik zoon blok halen en welke bouwjaren ongeveer?
en zullen ze zuiniger zijn dan dit ellendig blok?
1 op 8 met een keer doorstampen haaltie :(
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved