Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door Markos (UserID 2422) op 22-4-2005 0:08.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

[...]
Vaak zijn er verschillende diktes koppakkingen te krijgen (aangegeven door de gaatjes in 1 van de hoeken), olie toevoer maak je gewoon een T stuk voor ergens vlak na de pomp of je koopt een adapter die tussen je filter en de toevoerleiding zet. Nog een oliekoeler erop, intercooler en klaar.

Als het ff kan, neem dan een watergekoelde turbo... Die lopen niet zo snel kapot. (Wij hebben opt werk p maand ong 5 kapot gelopen turbo's...).

ja maar ik heb het dan zegmaar over 2 (vrijwel) dezelfde blokken, een met turbo de andere zonder

In hoeverre zijn die blokken hetzelfde? Kan het zijn dat het "basisgedeelte" zegmaar hetzelfde is. En dat met de afwerking van de motor dan besloten wordt er een turbo of non-turbo van te maken? Dat hij dus al wel berekend is op turbo enzo?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved