Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'trekker-topic' (ID 27742).
De reply is geschreven door Spike RR (UserID 4218) op 8-4-2005 19:30.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AR50Gast
[...]
1) Dat duur verdient ie terug. Bron: Boerderij van deze week: De fendt is 23 000 euro duurder als een nieuwe Deutz, maar dat verdient hij op 10 jaar MAKKELIJK terug ( Bron: Boerderij!)
2)Ik ken NIEMAND die ooit problemen heeft gehad met een bak. Miss heb jij een keer wat gehad wat je nou nog irriteerd.
3)Die variobak is dan een uitkomst omdat je dan bij zwaar werk niet hoeft terug te schakelen. Hij zoekt zelf als het ware zn koppel
4) Die vloeistofkoppeling is juist makkelijk, dan trekt ie beter, bij snel remmen : niet koppelen.
Praten jullie over brommers, daar hebben jullie verstand van. Ik blijf wel bij trekkers
ik ken hier niemand die geen problemen heeft gehad met de bak, nouja, bak, vooral de aansturende elektronica dan, die is gewoon niet betrouwbaar.
en hoe wil e zo'n vario ooit 10 jaar laten lopen? die dngen zijn al eerder stuk, ja je kan ze repareren, maar tegen de tijd dat je het er dan uit hebt....
en verder, in vergelijking tot andere merken met cvt verliezen ze teveel in de bak, even ter vergelijking, fendt van 160 pk (816 of 916 ofzo) hier in de buurt kan met exact dezelfde machines minder hard over het land dan een deutz ttv van 160 pk, zelfde motor, andere bak, verklaar dat is?
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved