Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'trekker-topic' (ID 27742).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 7-4-2005 12:59.

same,lamborgini en hurliman waren eerst onafhanelijke merken met verschilldebnde modellen,maar sinds de fusie is t een model in 3 verschillende kleuren,met een paar merk eigen eigennaardighede.

t nadeel van een vloeistof koppeling is idd dat onder de 1500 rpm dat ding erin keilt.
nou heeft een convensionele trak dan ook minder vermogen,maar soms kun je nog net dat ene beetje doorduwen.
bv : je zet een volle kiper terug uit tegen de bult.hij is er bijna,maar de vaart gaat er steeds meer uit,en ineens zit je rond de 1500 rpm en je valt stil,terwijl je andere nog net ff door had kunnen douwen tot je boven was.

mn 14 heeft ook vloeistof koppeling(is vergelijk baar met een 614)

615 dat is t uber monster.
damn wat blaast dat heerlijk.
opschroeven tot 200 pk. een die fluitende turbo.i love it.

wel us met een tw 35 gereden.net een boot,zo deint dat ding.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved