Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door Arjanus (UserID 684) op 27-3-2005 22:59.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi

ik bedoel niet de extra kiloos,die zijn te verwaarzlozen,maar de aandrijvings verliezen door de 4wd,die zijn dus erg hoog.

ix'en MOGEN gewoon niet verlaagd worden.(punt)
dat is nog nooit goed gegaan,en daar kom je vanzelf achter.
als je eigenwijs wil zijn moet je t zelf weten.
regel is : km stand lager dan 150000 en wangen versleten is teller gemanipuleerd.(enkele uitzonderingen daargelaten)

voordeel is idd : bij natte weg,vol doorblaffen.
nadeel : uitbreken veel moeilijker,iets wat voor mij t bmw rijden zo leuk maakt.

Dit bericht is ge-edit door 70malossi op 27-3-2005 21:59


waarom mag een ix niet verlaagd worden , mag je mij wel eens duidelijk uitleggen
dees is namelijk al jaren verlaagd en rijd perfect !
als ik er 80 kg uit sloop weet ik zeker dat ik net zo snel ben als een 325 I hoor , aandrijfkrachten verliezen valt wel mee

en ik ben blij dat deze niet zo snel uitbreekt , het is misschien wel leuk maar als het onverwacht op een gladde weg gebeurt ben je minder blij
ik heb met men vorige e30 ook al eens een keer in de sloot gelegen namelijk

en een e30 met een kilometer stand lager dan 150000 km heb ik zoiezo nog nooit gezien


Dit bericht is ge-edit door Arjanus op 27-3-2005 23:00


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved