Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Yamaha fs1 info gevraagd' (ID 25501).
De reply is geschreven door -Raceboy- (UserID 3704) op 23-1-2005 13:07.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Tom-

Heb je een Fs1 blok? Dus bloknummer begint met fs1? Zoja (en als die goed is), douw die eronder, die heeft nog het oude type roterende inlaat, zijn sneller als een 2ru, met een beetje geluk ook volle kruk.
Verschil tussen een 3e9 en een 1J5, is alleen het uiterlijk, motorisch niets. 3e9 was het eerste type met de "bolle" tank, dit type had ook altijd de grote plastic kappen, uit "1 stuk" (je hebt ook kappen die bestaan uit 3 vierkantjes laat maar zeggen). 1J5 heeft smalle tank (niet de plaatjestank die hadden Fs1 en 378 en 268), 1J5 heb je ook nog 2 types tussen, 1e type zonder gaten in frame, waar de ijzeren kapjes opzitten, met de 1e kenny roberts striping. 2e type heeft plastic kappen en gaten in 't frame (zie je niet met plastic kappen, wel met ijzeren kappen) en 2e kenny roberts striping. 1 striping loopt van klein naar kort (de biezen), 2e striping is gelijk, zelfde als op het oude type RD.



Het is deze

Het is er een met een 1jb blok met membraan klep, hij heeft volgens mij de bevestiging van plastiek kappen maar ik wil er ijzeren op hebben.
Heb ook nog een echt fs11 blok er bij liggen maar die moet eerst nagekeken worden hij is helemaal afgeplakt met dat gumgum spul en het vliegwiel en ontsteking is er uit zit op de andere .


Dit bericht is ge-edit door -Raceboy- op 23-1-2005 13:08

Dit bericht is ge-edit door -Raceboy- op 23-1-2005 13:08


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved