Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Het grote begrenzers topic!' (ID 11715).
De reply is geschreven door 103rcxx (UserID 3618) op 29-12-2004 17:06.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 103rcxx

ik had ook nog een paar idee?n:
- als je nu een 2 benzineslangen neemt waartussen je kunt veranderen, je neemt je gewoone benzineslang voor normaal te rijden en een benine slang met een beperkte doorgang(bv sproeier insteken) en deze doorgang stel je zo af dat hij de juiste snelheid aanneemt.

-deze heb ik op men peugeot fox (werkt wel nog niet zo goed). ik had thuis nog een 103 decompressiekop liggen(voor makkelijk te starten). als je deze op een fox zet en de decompressie open zet. valt deze niet uit maar heeft hij gewoon minder kracht. doordat er een compressieverlies is. (probleem is dat hij nog te rap rijd)

tips en commetaar graag.


ok ik heb het idee van de mindere benzine wat verder uitgewerkt. als je in je oliereservoir gowone 2-takt doet en deze met een begrensde toevoer met een T-stuk op je carb aansluit. bij controle gewoon je normale benzinetank toezetten en krijgt hij nog maar weinig naft en rijd hij dus trager. (gewoon erop letten dat je het 'oliereservoir' tijdig bijvult.) word het wat?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved