Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'waar op letten bij aanschaf ar50' (ID 24127).
De reply is geschreven door gonzales (UserID 1822) op 21-11-2004 19:09.
ar50 .... tja effe olietankje zit vooraan dat plastic kapje afhalen daar is je tank vaak zoxat doorgerot terwijl je tank nergens geen spatje roest vertoond : had mijn ar toch en andere ar tank had ook daar al roestvlek terwijl hij overal perfect in orde was . ook vaak chekken dat zoals eerder gezegt de unitrack stukken niet uitgesleten zijn . unitrack is makkelijk zelf te reviceren als je over draaibank beschikt . als de achterveer kapot is kan je vaak rekenen op een scootyerveer die erin past . wat zelfs nog vele malen beter rijdt dan origi veer . voorvork chekken als ze niet lekt ook heb je vaak dat de voorrem "sponzig" aanvoelt dit komt omdat zogenaamde blauwe en bruine remolie gemengt is geweest en de dichtingen van je rem lekken . anders zijn het fijne brommer gewoon sta,ndaard shit nalopen die verrot gaat . wiellagers ensow is compressie nog goed ? blijken vaak te lekken aan huin kickstarter . maar dat zijn eerder standaard kwaaltjes van de ar50 brommer hebben een beer van een versnellingsbak en zijn verdomd goede blokjes enkel vind ik de bigend lagers vaak week overkomen . en vind ik de prox revisie kits de enige waardige revisie-kits voor deze blokken . lopen op standaard uitlaten al erggggg goed
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved