Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote motor topic' (ID 10042).
De reply is geschreven door wiebutt (UserID 4477) op 28-8-2004 22:30.

Me papa's motor ;






Niemand op die fotos heeft zon dikke dubbele pijp aan weers kante als me pa :P
Hij heeft dus 4 uitlate in totaal

Is niet super mooi , en geen racer ofso maar wel vet want ze zijn nu best zeldsaam
En hij heeft hem na 15 jaar in de sschuur staan compleet opgeknapt naar topstaat.

Hier wat gegevens erover ;

Configuration Horizontally opposed air-cooled twin, pushrod operated valves, 2 per cylinder [image] Lubrication Gear driven pump
Bore & Stroke 90 x 70.6 mm Ignition Kettering
Capacity 898 cc Charging system 12v 280w alternator
Compression Ratio 9.5 : 1 Starter Electric starter 0.5 hp
Maximum Power 67 DIN hp at 7000 rpm Transmission Gear driven primary drive, 3.00:1 bevel final drive (optional 2.91:1)
Diff and driveshaft
Maximum Torque 55 ft/lb (7.6 mkg) at 5500 rpm Gearbox 1st 4.40: 1
2nd 2.86:1
3rd 2.07:1
4th 1.67:1
5th 1.50:1
Fuel Dell'Orto PHM 38mm slide type carburettors


Top Speed Upright: 195 kph (121 mph)
Prone: 200 kph+ (125 mph+) Fuel Economy 55.7 mpg (Imp.) at 68 mph
Acceleration Standing 400m: 13.3 sec
Standing 1000m: 25.3 sec
0-62.5 mph: 4.8 sec

Rijd op top nog best hard opzicht maar het blijft een niet-racer



Micronic air filter Clutch Cable operated single plate dry clutch




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved