Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door REPSOL_MIKE (UserID 1602) op 1-7-2004 1:37.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steve_ZHC
[...]
neej ze gaan duidelijk niet vooruit.
op papier is slechts de golf 2 G60 n tiende van 1 seconde sneller weg gij aars...
enige franse bak die bij mij voor de deur mag is n peug 206 ofsow (wat was't xsi/xri ofsow) en dan nog, n civic vtec (model zoals ik ook heb) is sneller, betrouwbaarder, lichter, zuiniger, mooier, etc.
b-tje jammer ook dat ze bij honda 150pk begrenst (de ori japanse heeft r 160, en ook da's nog nie alles) weten te peuteren uit n 1598cc v4 dohc'tje...
de golf/corrado vr6 doet t met 147pk en veeeeeeeel meer kg's @ v6 toch n stukkie minder.
ook daar valt vast meer uit te halen, maar toch, tis wel n beetje n afgang voor vw.
owjah, als je lol wil hebben;
men neme een renault 5.
en een volvo 440 1.7 turbo blok...
men lepelt t blok in de r5...
en men heeft plezier 
want ook n vtec houdt dat nie bij.
of je neemt n r5 met n 1.8 turbo blok uit n clio williams, met n andere versnellingsbak, ook dat is leuk.
dat soort hybrides rijden hier rond, voor zover ik weet is die r5-williams naar de tering gereden (boom, au) en loopt die r5-440 maar 160 op top ofsow.
ik moet wel toegeven dat n r5-t n leuk model is, en de r19 ook.
verder heb ik t nie op frans blik.
leuke duitse auto's?
audi a3 1.8t 
audi a4 1.9 tdi is ook relaxt, maat van me heeft r 1.
niet snel, wel leuk 
ook heb je t over comfort...
ik vind mijn cheap-ass civic toch echt comfortabeler dan de prijzige passatjes op m'n werk.
als je n auto verlaagd dan rijdt n japanner als n kart, en n andere bak, tjah, da's nog maar de vraag.
n kart is nou eenmaal niet comfortabel.
n vw wel, maar is veeeeel zwaarder etc.
tis maar waar je voor kiest; n sportieve auto, of n luxe auto.
doe mij maar sportief, als ik 50 ben koop ik wel n comfortabele rollator als ik dan nog leef.
[...]
aha.
volvo s60 1.8 turbo met ori tupperware is toch echt n ERG MOOIE auto...
de v70-2001 van pappie en mammie is ook zeer mooi.
de verzameling s80's op m'n werk vind ik ook zeer gelikt.
de volvo c70 is zeker weten een van de mooiste wagens in z'n klasse.
wel s de nieuwe v60 gezien?
ik wel, ook zeeeeeeeeer mooi.
ga maar s bij n goede volvodealer rondsjokken, no way dat je niet van mening veranderd 
[...]
boeit geen flikker.
15 km rijden en tis ook klaar.
tis alleen wel zo dat als je de massa ff van de auto haalt, dat je ALLES opnieuw in moet stellen (dus radio, klokje, wat je r nog meer op mag hebben) en dat de auto de 1e paar km raar doet (af n toe haperen).
ga je gewoon zo weer rijden dan past de ECU, die zichzelf aanpast aan de omstandigheden (dus filtertje, uitlaatje) zich binnen 15km aan aan je nieuwe spulletjes 
[...]
of je mikt r gewoon n brandstof-computer op.
alleen dat al scheelt je soms vele pk's.
vraag maar aan victor (die jongen van t forum uit abcoude die t goed doet met opel in de nk autocross)
iedereen zn eigen mening hoor...maar
ik rijd liever in een duitser...ok je hebt gelijk ze zijn zwaarder...maar trk is ff een portier dicht van een corrado of een crx-je
merk je egt wel verschil...en btw..een vr6 heeft geen 147 pk..maar 174..of zelfs 190..afhankelijk van de uitvoering...en je zegt zelf al..het weegt meer daarom komt het minder hard voorruit in verhouding..
dat jappanners (on) comfortabel zijn is bull shit...ze zijn meestal wel redelijk stug...standaard al...maar oncomfortable niet...duitsers zijn meestal ook wat stugger dan fransen...zijn ook meer op comfort gebouwd..en hoe jij derbij komt dat een V-tech een v4 is...dunno..maar bij mijn weten is het tog egt een 4 in lijn..net als v6..oke..klopt bijna..
maar tis wel een aprte v6..met zeer kleine blokhoek..
no offence
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved