Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 13-6-2004 12:06.

een e30 320i type 1 weegt 1145 kg.
nou heb ik een hoop blik eruit gesneden voor de ice en mn reservewiel is eruit.
dr is ook wel weer een dikke 50 kilo bij gekomen aan mdf(kisten etc) extra gelaccu,ingelaste verstevigingen,woofers,versterkers etc etc.

dr ligt een e30 325 type 1 blok in met standaard 171 pk(das de zonder kat met hoge compressie versie)
mods:compleet gereviseerd(wat nodig was tenminste)hardge nokkenas+bijbehorende chip,afgedraaide kop,afgedraaid vliegwiel,zwaardere bobine,zwaardere brandstofdrukregelaar,kop geflowd,in-uitlaatkanalen groter gemaakt(niet gepolijst),gotere kleppen,groter uitlaat spruitstuk,2 42mm pijpen naar achteren zonder middendemper,remus eindemper met dubbele ingang,powerfilter met coldairintake.
ben vast nog wat vergeten.
door de overige modificaties klopt de vermogens afgifte niet meer dus alles power zit bovenin.
bij de 140 begint ie pas echt te trekken.

die achterbank is bets geinig int donker met t rooie neon aan dat er achter zit.
verder is dat de enigste manier om meer luchtverplaatsing te krijgen in zon auto.

ik heb m ook niet zo gemaakt zodat jullie m hier mooi vinden,hij moet funktioneel zijn,dwz dat ik mn 2 hobbies (snelheid en muziek) kan combineren en dat ik heel vlug met veel muziek van A naar B kan en dat ik herkenbaar ben.
nou dat moet wel lukken zo. message=een e30 320i type 1 weegt 1145 kg.
nou heb ik een hoop blik eruit gesneden voor de ice en mn reservewiel is eruit.
dr is ook wel weer een dikke 50 kilo bij gekomen aan mdf(kisten etc) extra gelaccu,ingelaste verstevigingen,woofers,versterkers etc etc.

dr ligt een e30 325 type 1 blok in met standaard 171 pk(das de zonder kat met hoge compressie versie)
mods:compleet gereviseerd(wat nodig was tenminste)hardge nokkenas+bijbehorende chip,afgedraaide kop,afgedraaid vliegwiel,zwaardere bobine,zwaardere brandstofdrukregelaar,kop geflowd,in-uitlaatkanalen groter gemaakt(niet gepolijst),gotere kleppen,groter uitlaat spruitstuk,2 42mm pijpen naar achteren zonder middendemper,remus eindemper met dubbele ingang,powerfilter met coldairintake.
ben vast nog wat vergeten.
door de overige modificaties klopt de vermogens afgifte niet meer dus alles power zit bovenin.
bij de 140 begint ie pas echt te trekken.

die achterbank is bets geinig int donker met t rooie neon aan dat er achter zit.
verder is dat de enigste manier om meer luchtverplaatsing te krijgen in zon auto.

ik heb m ook niet zo gemaakt zodat jullie m hier mooi vinden,hij moet funktioneel zijn,dwz dat ik mn 2 hobbies (snelheid en muziek) kan combineren en dat ik heel vlug met veel muziek van A naar B kan en dat ik herkenbaar ben.
nou dat moet wel lukken zo.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved