Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen poortmap, timingen en tunen topic' (ID 14350).
De reply is geschreven door Ja Weh nou (UserID 2930) op 10-6-2004 22:45.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655
okeej ga niet alles doorlezen hier...teveel pagina's en snap meer als de helft toch niet 
wel doen dus..
okeej mijn mtx is best zwaar vertand vindt ik(voor 13 of 16tands,weet niet eens zeker,achter 42tands)
op ze top ga ik 65(op de teller) harder kan ie niet want dan blaast ie al dikke overtoeren....
nu laat ik me cilinderkop afflakken door een kennnis van me,en me inlaat/uitlaatpoort die gaan we ook meteen effe stukie uitvrezen 
en dan kom je erachter dat je je inlaat niet moet laten frezen
mischien nog effe grotere sproeier en gat bovenin van me luchtfilterhuis iets groter maken dat ie effe meer lucht krijgt maar dat zie ik dan wel weer.....
gewoon goed afstellen dus, en als je die begrenzde slang op je luchtbox nog heb, andere kopen/verwijderen
naja,ik wil dus weten hoe snel zal ie eigenlijk gaan als de kop afgeflaks is/cilindertje beetje bewerkt dus inlaat/uitlaat poort...
en hoe kan ik er voor zorgen dat ie niet zo'n overtoeren meer maakt??? zwaardere vertanding
en wat zal er nou eigenlijk precies veranderen als ik van 3 naar 4plaats koppeling zou gaan? (heb hier niet echt ervaring mee
)
niet nodig met 50cc, met 4 plaatst slipt hij minder makkelijk door. dus waarschijnlijk zal je er niks van merken
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved