Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen poortmap, timingen en tunen topic' (ID 14350).
De reply is geschreven door Ja Weh nou (UserID 2930) op 10-6-2004 22:45.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

okeej ga niet alles doorlezen hier...teveel pagina's en snap meer als de helft toch niet

wel doen dus..

okeej mijn mtx is best zwaar vertand vindt ik(voor 13 of 16tands,weet niet eens zeker,achter 42tands)

op ze top ga ik 65(op de teller) harder kan ie niet want dan blaast ie al dikke overtoeren....

nu laat ik me cilinderkop afflakken door een kennnis van me,en me inlaat/uitlaatpoort die gaan we ook meteen effe stukie uitvrezen
en dan kom je erachter dat je je inlaat niet moet laten frezen

mischien nog effe grotere sproeier en gat bovenin van me luchtfilterhuis iets groter maken dat ie effe meer lucht krijgt maar dat zie ik dan wel weer.....

gewoon goed afstellen dus, en als je die begrenzde slang op je luchtbox nog heb, andere kopen/verwijderen

naja,ik wil dus weten hoe snel zal ie eigenlijk gaan als de kop afgeflaks is/cilindertje beetje bewerkt dus inlaat/uitlaat poort...

en hoe kan ik er voor zorgen dat ie niet zo'n overtoeren meer maakt??? zwaardere vertanding

en wat zal er nou eigenlijk precies veranderen als ik van 3 naar 4plaats koppeling zou gaan? (heb hier niet echt ervaring mee )
niet nodig met 50cc, met 4 plaatst slipt hij minder makkelijk door. dus waarschijnlijk zal je er niks van merken




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved