Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen poortmap, timingen en tunen topic' (ID 14350).
De reply is geschreven door SpeedyR (UserID 2578) op 10-6-2004 22:40.

okeej ga niet alles doorlezen hier...teveel pagina's en snap meer als de helft toch niet

okeej mijn mtx is best zwaar vertand vindt ik(voor 13 of 16tands,weet niet eens zeker,achter 42tands)

op ze top ga ik 65(op de teller) harder kan ie niet want dan blaast ie al dikke overtoeren....

nu laat ik me cilinderkop afflakken door een kennnis van me,en me inlaat/uitlaatpoort die gaan we ook meteen effe stukie uitvrezen

mischien nog effe grotere sproeier en gat bovenin van me luchtfilterhuis iets groter maken dat ie effe meer lucht krijgt maar dat zie ik dan wel weer.....

naja,ik wil dus weten hoe snel zal ie eigenlijk gaan als de kop afgeflaks is/cilindertje beetje bewerkt dus inlaat/uitlaat poort...

en hoe kan ik er voor zorgen dat ie niet zo'n overtoeren meer maakt???

en wat zal er nou eigenlijk precies veranderen als ik van 3 naar 4plaats koppeling zou gaan? (heb hier niet echt ervaring mee )


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved