Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door scania (UserID 1494) op 7-6-2004 22:51.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi

ik ben over die luchtweerstand begonnen omdat er werd gezegd dat een kadett gsi maar 220 ofzo zou lopen,en dus zeg ik dat een combo een nog lagere top heeft met de zelfde setup omdat ie meer luchtweerstand heeft.

dat zon combo 250 loopt geloof ik gerust.
ik ken een crx die over de 300 loopt (gemeten met een m5 erlangs op de autobahn)en een x aantal bmw's die ook heel ver de teller uit lopen.
maar voor een hoge top heb je toch vaak meer aan een grote cilinderinhoud dan een hoog toerental.

die 17 inch maakt vaak niet veel uit omdat dat dan 225 40 17 is ofzo en anders 165 65 14 of iets dergelijks.
dat maakt bijna niks uit.
hoeveel komen we zo achter want er gaat er vast wel een uitrekenen hoeveel het precies is.
waarschijnlijk om te laten zien dat ie de formule kent.


een CRX die over de 300km/h loopt???????
daar wil ik wel eens in rijden dan

en dat van die velgen : dat ken je terug kijken, ik zei dat als reaktie op iemand die zei dat je met 17"velgen een teller afwijking heb, en mijn reaktie was daarop dat dat wel zo is, alleen dat het een positieve tellerafwijking was tov de snelheid.
met 17"inch velgen zuo je harder gaan als met 14 of 15 inch velgjes.
maar dat verschil is zo minimaal dat je dat niet mee moet gaan zitten rekenen met de snelheid, omdat 17"velgen automatisch laag profiel banden hebben van de 35 of 40 serie.

maar het heeft een hele discussie teweeg gebracht zeg die combo, ik zal het tegen die kerel zeggen van wie die combo is, heeft hij nog meer reden om trots te zijn op z'n wagen, had niet verwacht dat hij er nog trotster op kon worden.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved