Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Zoetahmeerdah [Marcel] (UserID 875) op 7-6-2004 12:42.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Superfunk

[...]

En wat nou een ventje die denkt dat ie het beter weet, beetje rustig ja, kut kneus.
En dan nog een standaard kadett loopt geen 235, maar 220.
Jij gaat uit van teller km's, en als jij er verstand van had, wist je dus dat dat niet echte km's zijn.
En ja ik weet waar ik het over heb, daarom reageerde ik op jou.Een combo heeft gigantisch veel luchtweerstand, en dan heb je bult vermogen nodig om zo hard te gaan.En welke versnellingsbak heb je eronder liggen, enigste manier om die snelheid te halen moet je er al een 6 bak van de calibra in hebben liggen.
Want om bij een gigantisch toerental die combo op 250 te krijgen gaat je niet lukken.
En hoe is ie opgefokt dan(want met het lijstje dat jij typte lukt het je nooit), als je dat is uitlegt misschien dat ik je geloof.(zonder turbo 250 pk halen)
Maar zoals jij het typte komt het een beetje patserig over.

Dit bericht is ge-edit door Superfunk op 6-6-2004 22:07


inderdaad, was laatst ook weer zo iemand..die 250pk ging trekken uit zijn c20xe (2.0 16v ongeblazen. met het orginele injectiesysteem

ik ga met dat soort mensen niet eens in discussie.

je mag in je handen klappen als je boven de 220pk komt met trottlebody's@dta met vrij scherpe nokkenassen en gereviseerd onderblok.

uiteraard afgesteld op een vermogensbank.

dan ben je trouwens al FLINK wat duizenden euros verder.

ik heb het dan over vermogen aan de wielen..

Dit bericht is ge-edit door Zoetahmeerdah [Marcel] op 7-6-2004 12:43


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved