Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Junkie XR (UserID 76) op 6-6-2004 4:57.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: scania
[...]
grappig, weer zo'n ventje die het beter weet!!!!! 
hoge druk zuigers, hoge druk kop, chip chuning, berekende uitlaat enz enz, daarbij komt dat een standaard 2.016v kadett GSi al 235km/h rijd, en een combo lichter is als een kadett.
lul over dingen waar je verstand van heb, en niet waar je DENK verstand van te hebben.
Jongens, jongens, geen ruzie, allebei een beetje gelijk. Een 2.0 16v GSI haalt volgens de specs 220. Dit zal op de teller idd best wel eens 235 kunnen zijn. Verder, hang je dat blok in een lichtere auto, her en der nog wat ge-"kloot" (excusez le mot) en je hebt een verklaring waarom dat ding op de teller 250 aan geeft. Of dat ding 250 ge-eikte kilometers per uur zal halen weet ik niet. Laat ik het zo zeggen, het is heel moeilijk, maar ik weet ook niet precies wat er aan het blok is gedaan. Wel blijf je met het punt zitten dat een 2.0 16v GSI toch wel bij de 220 aan z'n maximale toeren zal zitten. Kortom wil je harder rijden, dan zal je 'm nog verder het rood in moeten trekken of een andere versnellingsbak moeten plaatsen.
Ik heb overigens niet zoveel verstand van auto's, dit is ook maar een beetje beredeneerd.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved