Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 5-5-2004 19:09.
en minder luchtweerstand,en minder aandrijvingsverliezen,en minder weerrstand en en en.
een gsx 1300 hayabusa haalt 130 in zn 1.
met mijn oude bak draaide ik een 90 in zn 2 en 135 in 3.
mn huidige bak is korter,maar mn dif is weer langer,maar de top in elke versnelling ligt lager,alleen de 5 is een echte overdrive.
door t lange dif rijd ie ver de teller uit.
t gekke is dat de auto pas bij 140 in zn 4 echt hard gaat,das rond de 4500 rpm.
daaronder is ie niet echt supersnel te noemen(schat gemiddeld 6,5 naar 100 door t lange dif),maar of ik nou in zn 5 bij 140 kickdown ga,of ik trek m vol door in zn 4 en dan naar 5 hij doet er net zo lang over.
reed pas nog langs een getunede impreza sti naar een meeting.
bij t stoplicht was hij gewoon super snel weg,bij de 140 kwam hij dichterbij en bij 170 blies ik m vol voorbij,pas bij een geschatte 260(gaat niet harder) kwam hij weer voorbij.
ja t turbo blok uit een 5je halen vin ik wan smaak.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved