Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Fast Arrow LC uncovered' (ID 2288).
De reply is geschreven door Sneks (UserID 46) op 27-11-01?21:37.
Die inlaat zou ik echt een heel stuk groter maken, gewoon alles opmeten met gradenschijf. Uitlaat gaat meestal open rond de 90 graden. Cilinder een mm laten afdraaien voor wat betere compressie. Kijken of die boostpoort netjes 55 graden omhoog is gericht, anders bijwerken. Dan krijg je weer een beetje een standaard cilinder. Maar polijsten van de poorten heeft niet echt nu, als je het gladfreest komt er namelijk een dunne olielaag op, deze is vele malen gladder dan jij kan polijsten. Spoeling netjes aansluiten.
Hoort er geen spijl in die inlaat te zitten? Bij eurokit en kaio zit die er wel.
Owja, schotjes hoef je niet echt scherp te maken, schijnt niet veel uit te maken, kanalen kan je wel wijder maken. Uitlaatkanaal kan je natuurlijk wel polijsten ivm koolaanslag.
[This message is edited by Hans F. on 27-11-01 21:47]