Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 28-1-2004 20:36.
ik heb die turbo's er nog niet opzitten.
was dat wel zo zat ik al op minsten 275 pk.
ik heb er geen tijd voor gehad om dat nog te flexxen omdat dat blok er met alle geweld in de kerstvakantie erin moest.
blok zelf is er wel helemaal op voorbereid met olie sproejers,oliekanaal aansluiting voor turbo's etc.
moet alleen speciale kop op,en daar ben ik nu mee bezig.
huidige kop is gewoon geoptimaliseerd.
kop waar ik nu aan werk wordt tot op in de kleinste details opgefokt met grotere kleppen en zwaar aangepaste verbrandingskamer.
aangezien ik t in de zomeravonden te druk heb met werk wordt dat wel weer een winteravond project.dus rond kerst 2004 rij ik met 2 turbo's rond.
maar stationair loopt ie nou echt kut.
heb al wat met mn dme relais, stationare stelmotor en luchtweger liggen schroeven,en t is al wat beter maar verder net een puinbreker.
als je nou 2 spruitstukken maakt, kan je die dan niet, net als bij motoren vaak gebeurd, onderling verbinden op het moment dat ze al zijn overgegaan in elk 1 buis?
ik begrijp niet helemaal wta je bedoelt.
t moet zo zijn dat de drukgolven geen weerstand ondervinden terwijl ze zicht zelf naar achter toe trekken.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved