Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 26-1-2004 16:16.

inderdaad, maar ja, het is toch jammer dat in de CRX nooit een 2.0 VTEC blok heeft gezeten, dan was zo'n auto echt onverslaanbaar...

maar goed, de BMW zal wel weer een wat luxere auto zijn.

over de wegligging kan je wel gaan bl?ren, maar een CRX krijg je niet van de straat af als je de boel voorziet van hardere rubbers, goeie veren en schokbrekers, de juiste velgen met bandenmaat, stabilisatorstangen, etc...

en een Honda brult gewoon, ik heb alleen maar een filtertje en een Sebring onder de auto (kan mijn middenpijp en catalysator misschien ruilen tegen een catvervanger en demperloze middenpijp van een CRX) en iedereen hoort me rijden als ik het dorp binnenkom...
en ik rijdt dan nog vrij rustig (max 4k tpm).

het is dus waar je voor kiest; wil je een auto met power die niks weegt, goed stijf is, en als een kart op de weg ligt?
dan moet je geen BMW 3 serie hebben
zoek je een luxe bak met zee?n van ruimte, dan zal je toch een BMW moeten hebben.

maarre, 200pk uit een 2,5 literblok met turbo ensow, daar heb ik toch wel respect voor (al zijn het nog steeds minder pk's per liter bij een VTEC z?nder turbo, die levert (Japanse uitvoering heeft de meeste PK's) 160pk...)


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved