Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 18-1-2004 6:07.

@ Blorn & Woeter; helemaal!

@Siwwn, en in 't algemeen;
Kameraad van mij is automonteur in opleiding, en z'n pa heeft altijd VW gesleuteld.
Neef van die kameraad handelt in VW's (staat nog een 100% originele Golf 3 VR6 4sale ), en ze lopen allemaal met een hele grote boog om die G-laders heen.
Ik heb nog een autoboek uit 1989, daar staat nog dat de Scirocco G60 erom bekend stond dat de motor uit elkaar klapte.
Dat was toen al...

G-laders zijn zeer onbetrouwbaar, erg onderhoudsgevoelig, en beslist AF te raden.

Wat de roest betreft; een spatbord uit een ouwe bak slopen?
Hoezo, voor 35-40 eu p.s. heb je NIEUWE inlasranden bij een schadehersteller, incl spuiten en strakmaken ben je es 400 euro kwijt.
Ik zou het laten doen door een autoschadeherstelbedrijf wat een goede naam heeft in de omgeving, want het is echt precisiewerk om dit zo af te werken dat je zou denken dat het origineel is, en voor dat geld wil je dat ook.

Een Corrado voor 1000 euro...
Ik zou het niet doen, je krijgt er waarschijnlijk de meest gare bak voor terug die je ooit gezien hebt.
Pak 3500 euro van je rekening en ga ff rondrijden met iemand die er verstand van heeft, gewoon auto's IRL bekijken, dan krijg je een goed beeld van de auto.

Als je niet zomaar ff een compressietestje kan doen, laat dan de motor eens lopen en trek de vuldop voor de olie eraf.
Als de olie eruit spuit, bouwt 'ie carterdruk op, iets wat in een hele dure geschiedenis gaat uitmonden.

@ Hans; dat is idd wel heftig ja!
achter ook 'n stukje breder dan voor natuurlijk
post es een recente pic van je motorruimte dan, klinkt allemaal als hele goede muziek in de oortjes

Ik denk dat ik inderdaad voor de Venom's ga.
Ze zijn echt meesterlijk mooi, al wil ik ook wel plat voor 17" Lenso VPD


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved