Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door 70malossi (UserID 34) op 17-1-2004 12:25.
dat blok ligt er sinds nieuwejaar in,en dat blaast echt hard.
heb nou goed ingereden,maar nou loopt ie stationait en laag in toeren slecht omdat ik een lek had in mn uitlaat systeem en dat is nou dicht en nou kan ie zn druk niet kwijt
uitlaat is voor 125 pk heb er dik 75 meer,dus ja.
alleen onderin is die door de nokkenas niet meer zo sterk,
maar bij 4000 toeren wooh.
ik kon eerst vanaf de 160 een impreza bijhouden maar nou vanaf 140 blaas ik m helemaal zoek.
die heefd turbo maar ik ben 6 cilinderkoppel,en op top rij ik m er ook uit.is 555 van collega met 218 pk aofzo,geen sti,nog niet geprobeerd.
ik ga er zelf ook TSW velgen op gooien.
evo deep die gebogen 6 spaaks,voor 16 achter 17.
zijn goeje velgen.
dat roest van die coraddo kun je maar op een manier weg krijgen : dr uit slijpen en nieuw plaatstaal drin!
ik moet t bij mij ook doen.
je kan ergens 2e hans schermen scoren,daar een stuk uitslijpen,zon zelfde stuk uit jouw scherm slijpen en dat nieuwe erinin lassen.
afbramen,plamuren,lakken,klaar.
je kan ook stuk eruit slijpen en van plaatstaal zelf wat buigen en dat eraan lassen,of de roest afbramen en er een stuk op lassen.
miscchien kun je met komandant de lak wat opfleuren,dan is ie niet meer zo dof.
en dat interieuer,gewoon op de sloop wat anders stoelen scoren en met van die speciale lak over je dashboard heen spritzen.
wi lje meer weten over de toestand va nde motor laat dan een compressie test doen.
zet m op de brug weet je meteen of er niks lekt en of de hele bodem niet rot is.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved