Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic' (ID 12795).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 13-1-2004 20:23.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 70malossi
ET waarde heeft niks met de velgdiameter te maken.
dr zijn zat 17 inch velgen voor een crx,dus met de goede ET waarde.
met een setje ebc schijven en greenstuf blokken kom je ook al een heel eind,die kunnen de krachten van een v-tec makkelijk tot stilstand brengen,en hard.daar heb je geen brembo met stalen leidingen voor nodig.
is wel mooi meegenomen stalen leidingen,zeker als je met veel haast over een drukke snelweg blaast.
die dtm ruitenwisser is niet iritant want je wordt niet gedwongen om ernaar te kijken.
je zit zelf links en dat ding zit int midden,dus daar kijk je langsaf.
die motorkapverlenger hoort op de orikap met die verdikking.
hebben ze gewoon een evo 6 luchthapper van autostyle in geplakt.betwijfel of de gaten echt zijn.
och ja, ik wil er best EBC onder, maar ik heb een aantal reacties gehoord van mensen die ze ook hadden.
o.a. dat ze een raar geluid maken bij het remmen (schraperig), en dat ze niet zo goed remmen als perfo Brembo's.
de Ferrodo blokken hebben als bindmiddel gewoon katoen.
je velgen zijn eerder zwart maar makkelijker schoon te krijgen en de remstof vreet nauwelijks tot niet.
die RVS remleidingen zijn vet cheapo 
die luchthapper;
A.: lijkt voor geen meter (mooiste op een Rex is zelfs een bultloze kap!)
B.: plamuur om de rand heen, door temp.verschillen knapt dat na een jaar of 2.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved